W kierunku ul. Targowej kierowcy pojadą jednym pasem. Samochody parkujące na całym przebudowywanym odcinku muszą zostać przestawione. Od  ul. Panieńskiej do ul. Jagiellońskiej staną znaki zakazujące parkowania z tabliczką informującą o możliwości odholowania pojazdu na koszt właściciela.

Połączenie z ul. Okrzei straci ul. Wrzesińska. Kierowcy wjadą tu od ul. Kępnej. Skrzyżowania z ulicami Krowią i Sierakowskiego będą przejezdne. W czasie robót będzie zamknięty również chodnik po stronie Portu Praskiego. Piesi będą mogli dojść jedynie do ulic Krowiej i Wrzesińskiej.

Te utrudnienia potrwają do wiosny 2026 roku.

Nowe Centrum Warszawy na prawym brzegu

Przebudujemy ul. Okrzei w ramach projektu Nowe Centrum Warszawy. Modernizacja obejmie fragment od Wybrzeża Szczecińskiego do ul. Jagiellońskiej. Asfalt zastąpimy wysokiej jakości nawierzchnią kamienną. Wzdłuż ulicy powstanie wygodna, dwukierunkowa droga rowerowa. Dla samochodów i autobusów zostanie jeden pas – ruch, tak jak dotychczas, będzie odbywał się jednokierunkowo.

Ulicę Okrzei wzbogaci liczna roślinność, w tym 74 drzewa. Powstaną nowe rabaty kwiatowe, będzie mała architektura. Główny pas zieleni przedzielimy miejscami odpoczynku. Znajdzie się też miejsce na ogródki gastronomiczne.

Prace – które potrwają rok i pięć miesięcy – wykona firma Strabag.